Monday, August 27, 2007

FAREWELL JPNS


Bersama Sdr Awg Sahmat, my big boss


Sebuah foto berbingkai keemasan untuk kenangan sepanjang zaman


Terima cenderamata daripada ex-big boss , Sdr Rabuan Mantine dikelilingi staf Seksyen Gaji.

Setelah berkhidmat selam 35tahun 11 bulan dengan Kerajaan akhirnya aku akur atas bisikan hati kecilku. Aku perlu ucapkan selamat tinggal kepada teman-teman. Aku ingin kembali ke suatu zaman yg pernah kutinggalkan. Aku ingin melangkah bebas mengejar mimpi dan cita-cita yang telah lama berada di dalam kotak mindaku.

1 September 2007 ini rasmilah persaraanku dari perkhidmatan dengan Kerajaan. Terima kasih kepada Kerajaan yang telah memberi peluang kepadaku menabur khidmat.

Buat teman-teman yang masih berkhidmat, teruskan usaha dan komitmen sdr. Saya mendoakan kejayaan semua.


No comments: